Bokat tid

yeahaa nu har jag äntligen bokat en tid för en tatuering,det ska bli en blomma i färg precis över handen asså på armen:PTiden fick jag på Mad Cat eftersom att jag bor skitnära där och tar ca 2 minuter att gå och att jag är bekväm:)Så dagen efter miii birthday alltså på systers födelsedag ska jag tatta mig 28 e april!

Jag bestämde mig för att ställa in mitt kalas på valborg (Corpse paint-kalaset)Ja eftersom att jag har så svintråkiga kompisar som inte vill löjla sig för en kväll.Och att jag faan skulle ha mitt kalas då!Om jag hade haft en helt vanlig samma sak-fest så skulle folk komma.För att folk är så förbannat jäkla CP tråkiga!Eller det var ju menat att dra 3 flugor i en smäll,Tompa fyller den 25e,jag 27e och Nina den 28e april.Naa men shit the same man vet ju vilka man har iallafall!

Har köpt en heldel med blommor som jag har planterat och ska sätta ut i fina krukor i balkongen fuchsia sticklingar i fina mörka färger!Mina panséer finns redan ute i sina lådor,sedan när dom har blommat över så ska jag sätta i petunier i fina blandade färger!fuchsia


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det blir så fint med blomster, me like! <3



Vi firar stort ändå i valborg, mwahahaha!

2010-04-19 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0