JennaRavendark says La Corpse!

ja mycket fiffigt eller vad?Imorgon fyller jag hela 23 år och det känns inget spec..Martejna tycker att jag blir en gammal kärring men jag vettifan asså,jag känner mig faktiskt ung!hahaha!Ja en massa spännande saker kommer att hända i mitt liv det är en sak som är säkert.Och imorgon så kommer jag att baka en smarrig chokladtårta och bjuda la familja på lite kalas!

Och på onsdag så ska jag tatuera mig igen!Längtar som faaaaan.Kommer säkert ha armarna fulla med tattoos sen,thihi.Om man ska tatuera sig så tycker jag att man ska börja på armarna,varför tatuera sig för att sedan dölja den?Whats the point liksom?

I lördag så hade vi lite mys,men det blev inget texas utan det blev lite grill och sedan utgång med Mårten och min älskling.Jag kan nog säga att jag inte var så rolig i lördags,va inte på partyhumör som jag brukar.Men trevligt var det som fasen!Sen va jag säkert i klimakteriet också eftersom att jag dundersvettades med,blääääääääääääää!Okej lingonveckan är inte en rolig vecka,och så ska man helst inte umgås med mig då heller.Jag blir jäkligt tjurskallig och trött,men jag försökte óch det fick jag en liten guldstjärna för:)

Kommentarer
Postat av: Nina

Fint ^^

2010-04-27 @ 02:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0