Trivsamt gött:)

Sitter här igen med ett stort glas bubbelvatten med citronsmak,gött!Det har verkligen varit helt underbart ute idag.Men fy fan vad trött jag känner mig i kroppen jag kanske har blivit vårtrött:PI lördags så blev jag sugen på att gå ut igen så jag smsa min vän Martina att hon skulle till mig och dricka och sedan gå ut med mig vilket hon gjorde!Det var trevligt;)

Asså orkar verkligen inte skriva så cp mycket just nu men jag har inget annat att göra,jo jag väntar på att min ipod ska laddas klart så jag kan bege mig ut i den friska fina naturen i vallaskogen!
På lördag blir det myspys med darling!Vi ska boka bord på Taxas Longhorn och sedan kanske en bio om det finns något BRA att se på.tittuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0