Försöker att hitta..

Ja som jag har tjatat om att jag ska klippa mig och denna vecka så händer det!Det stora problemet är hur fan jag ska klippa mig?Färg vet jag redan vad som blir,rött som faan såklart:)Bara att på tid på KAMI idag eller imorgon.

Denna frisyr är riktigt fin men jag vet inte?gaaaaaaah!



Men denna är ju riktigt läcker!Fan vad jag älskar rött hår!fast jag vill att mitt hår ska vara blodrött så jag hoppas de kan fixa det,jag tänker bannemej inte betala 1300 om det inte blir som jag vill med färgen!haha.

Jahopp så ska älsklingen spela på swedenrock på fredag med sitt band MAIM=dödsmetal och jag som så gärna ville följa med  med fick ej plats:(Jag tror att de kommer ha det megakul!undrar vad jag ska hitta på för något kul på fredagen då?Kanske inget,kanske jobb?Vi får seee,kommer nog ha det tråk!

Kommentarer
Postat av: Marty!

Den översta frillan är skitsnygg! Asfint med rött också!

2010-06-08 @ 07:57:24
URL: http://martinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0