jepp

Har inte orkat att skriva så mkt på ett tag nu,haft en jäkla massa att göra hela tiden på jobbet!Men om ni undrar så har jag faktiskt shoppat som jag sa att jag skulle göra förra veckan.Jihuu intressant eller inte.Hitta en heldel kläder men inte skorna som jag ville ha!Så klart fanns inte 37or kvar!Och jag är en sådan person som måste ha den ultimata skon annars får det vara,jag kan lixom inte ta en "reservsko" utan jag måste ha den skon jag letat efter!Så jag får forsätta och leta tills jag hittar den ultimata skon igen och då fan ska den finnas i min storlek!

Har slitit som ett djur känns det som nu på jobbet i 2 veckors tid.Jobba på morgonen sen tillbaka till jobbet på kvällen och så har man jobbat natt 7 timmar med och helgen som va.Jobb,jobb,jobb,jobb!!Och idag palla inte min kropp att resa sig ur sängen,hade värkar överallt plus en feeet jäkla mensvärk på det med!Och kunde inte dra till jobbet,Chefen blev inte glad på mig men vaddå vi va där igår kväll och jobba och fixa bort det mesta så idag va det igentligen bara att glida igenom allt.

På lördag ska vi till åtvid på 50-tals rock n roll med S&E,V&P,A&C,E&L.Klänningen är redan fixad,en svart men en massa puff.Frisyren ska vi test fixa i morgon.

Håret blir nog i detta stuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0