Midsommar

Jahopp planerna blev inte som man hade tänkt sig,eller man blev totalt jäkla sviken av dem man skulle ha firat med.Vi hade länge planderat att vi skulle vara ute i björs men så helt jäkla plötsligt säger de att de ska festa med andra istället i åtvid,folk som inte har alla getter inne säger de.Christian ringde fasiken förra veckan till dom och sa att Nettan och Copy är på och då var det superlugnt.Så i ärligheternas namn så skiter jag i dom,jag behöver inte längre umgås med en massa jäkla svikare så för mig får det vara.

Men så idag så kom älsklingen på att vi kunde vara ute på landet hos christians farmor.Hon har det jättefint och stort så att där finns det gott om utrymme med en massa lekar och ståhej:)Äta och grilla gott och ha det mysigt.

Idag har det verkligen varit underbart ute:) Vi gick en lång härlig promenad till vallaparken och titta på de fina djuren där.Efter det grilla vi på balkongen!Myyyyyyyyyyys!Mina vackra fuchsia har många fina stora knoppar,ska fixa mer blommor.Vill ha massor blandade färger så att man blir gladet.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det ska bli så härligt att vara ute på landet!



Fina bilder <3

2010-06-04 @ 03:44:00
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hej i stugan! ;)

Allt bra?

Ha en toppen fredag! :)

2010-06-04 @ 04:08:32
URL: http://tobbees.com
Postat av: Jenna

Halloj!Jo tack det är bara kanon:)

själv då?



Ha en härlig fredag du med Tobbe!

2010-06-04 @ 08:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0