Bra planer=Bra framtid :)

Jag har något stort att beträtta men det får förbli en hemlighet ett bra tag till tror jag.Eller mina syskon vet redan den men icke alla mina vänner..Jag har sån lust att skrika det till alla men noooooo.
Framtiden för mig och poppoo kommer bli så underbar.Vi har till och med pratat om en flytt fast de kommer nog ske förs om ca 3 år på sin höft.Jepp ja då blir det ett fint mysigt hus på landet!Yes landet är målet för oss nu,vi siktar på att ha huset runt omkring lkpg ca 20-30 minuter ifrån storstan.

Jahopp vad har jag pysslat med under dagarna då?Faktiskt inte så jäkla mycket,jo jobbat då och gått långa kvällspromenader.Varit ute på landet(Möte) och ute på landet igen fast i björs.Och nu i helgen är jag ledig med fast i fyra hela lediga dagar,ja på torsdag är det ju en röd dag och på fredag en klämmdag vilket innebär nooo workdag för mig iallafall.Chefen sa att jag skulle vara ledig dessa fyra dagar för att det skulle komma "oxveckor" framöver för min del sen!Mama Mia!Okej men efter dessa oxveckor så tar jag och älsklingen en välförtjänt semester till kreta sista veckan i augusti:)Jippi jag längtar dit redan!

Röv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0