det skulle vara trevligt-----

att någon kunde ringa mig för en gångs skull istället för att jag hela jäkla tiden ska göra det.Ja det är väl så att mina såkallade vänner inte bryr sig längre.En grej som jag hörde nyligen

Hon- Ja vad har ni pysslat med på sistonde                                                                                                            Jag- Ja du,inte så mycket.Jobbat och så har jag fyllt år med :P
Hon- Jooo jag vet,jag skulle smsa dig men jaa det kom upp annat.
Jag tänkte bullshit och sen whatever!

Jahopp i helgen blir det att hjälpa Sami att flytta till åtvid och det är tråkigt som faan att köra fram och tillbaka fram och tillbaka men va fan såklart att man ställer upp för sin bror.Eller ja vem annars skulle göra det,ja en självklarhet att han skulle bo hos oss.Min lillebror bodde hos oss i åtvid i ca 2 månader innan han fick en lägenhet och jag kan säga att det var inte det lättaste eftersom att våran boyta va på 50 kvm såå noooo privatliv.Fanns ju direkt ingen annan som kunde erbjuda sig heller om sovplats.
Känns lite som att -Christian och Jenna fixar det så det behöver vi inte bry oss om.Jag känner mig lite smått förbannad på allt nu.

Va på ö&b idag och handla lite grejer till sami,ja som toaborste,handtvål,tandkräm,bestiklåda,diskmedel,diskborste jaa allt som man behöver.

Röv på er..........

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ha ingen som vågar kommentera,jaa ett tecken på att de känner sig träffade!LOL

2010-05-12 @ 22:11:49
URL: http://jkattpoopie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vadå? Ni verkar ju planera för fulla muggar utan att fråga om hjälp. Bestickslåda finns redan BTW. Sami får gå igenom alla norrköpingsgrejer så behövs det inte köpas en massa hit och dit!

2010-05-13 @ 10:11:50
URL: http://chatbalayeur.wordpress.com/
Postat av: Nina

Du vet att vi ställer upp, på olika sätt... Även om han inte har bott hos oss nu så har vi ställt upp med boende med, det har varit en självklarhet. Men vissa saker glöms bort lätt. Jag tycker inte att vi ska kasta skit på varandra, återigen verkar kommunikationen faila, som vanligt. T ex som att jag tjatar på folk för ingen hör av sig till oss. It goes both ways ;)

2010-05-16 @ 20:00:35
Postat av: Nina

Lölz, jag såg det där :P Fika imorrn eller nåt?

2010-05-16 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0