Fix och trix

Ja här finns det en heldel att göra.Först och främst så måste jag boka tid hos frisören som verkligen måste totalrenovera mitt hår.Men det får tas när jag har fått min stora summa:)Alltså i juni.Och så måste det fixas lekar och sånt skit inför midsommar,planera vad vi ska käka och vilka som ska ha ansvaret för den stora frukosten osv.Jepp vi är några som än så länge är på i midsommar är Nettan,Copy,Nina,Mikael,Sabbe,Jon,jag och christian!Måste få med oss flera fölk ju.

Okej,vad ska man ha på sig då?Det kan ju faktiskt vara superbajskorv-väder eller superfint väder,så man får se till att ha kläder för bajs och fint väder..Och jag får absolut inte glömma att ta med mig mina gummistövlar för att på landet finns det tendens att bli mycket lerigt.Jag och Nina kommer nog ha ansvaret för lekar som tex tipspromenaden och lite annat roligt.A justdää sånghäfte med ja,vem fixa?Jag ser verkligen fram emot midsommar denna gång och jag skiter i hur vädret blir bara vi får det supermega kul!

Kapten Röv out!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ayyyy, syrran! Vi ser till att brainstorma lite nu så vi får en idé om hur vi ska lägga upp allt. :)

2010-05-27 @ 04:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0