Ledig hela helgen!

Och vad ska jag göra?Christian ska vara i åtvid hela helgen och repa med bandet samt dricka spriit.Det är lixom ingen som hör av sig,jag väntar hela tiden på att få ett samtal av någon som vi umgås.Och så är det kalas hit och dit men inte är man bjuden.Urk så tråkigt det ska va,jag vill ju fan inte bjuda in mig själv heller.Funderar på om man skulle börja studera för då finns det många jag kan rövknulla med!haha!Nej fy faan urk.Aja något kommer jag säkert på att göra.

läs detta fast översätt det till norska,låter mer glatt och inte så jäkla deppigt:)Om ca 2 veckor ska jag klippa och färga håret och dyrt kommer det att bli och så ska jag handle nya fina coooola supermega rockiga kläder!yes yes yes!

En Onkel Kånkel låt som är lite rolig...HAHA

Han kom i från ingenstans
En blottare med färg
Iklädd blott en lagerkrans
Stark, stolt och Dvärg

Han var mån om kondom
Men han fick ändå symtom

Han nyttjar varken haschisch eller alkohol
Men trots det så är han
"Born to Rock `n´ Roll"

Han har fruktade åderbråck
Han heter Kurt
Och "gillar hårdrock"

Han ses glida runt i sin nya rullator
På enkelriktade gator
Och lyssna på Sator

Han ses tumla runt i sin
Dvärg Regulator
Och lyssna på Sator

Han kom från en förlorad värld en gången tid
Han var blott en förstoppad dvärg en mongoloid

Han hade massiv lekamen
Men ingen examen

Hjärna mjuk som sirap
Kropp stark som stål
När Kurt bestiger scenen
Från publiken hörs ett vrål

Han befruktar en fårflock
Han heter Kurt
Och "gillar hårdrock"

Han ses glida runt i sin nya rullator
Samla prostator
Och lyssna på Sator

Han ses värma upp sin "Anala Vibrator"
I en respirator bunden-kurator

Man har aldrig sett hans like
Satan vilken rump-kvot
En dvärg från "Hossmo Dike"
Med platå-boot på sin klumpfot

Han lever i en egen liten
Värld, där allt är givet
Han vandrar genom sin helt privata
Färd genom livet

Han var mån om kondom
Men fick ändå kondylom
Han tuggar varken tobak eller Stimorol
Han använder varken schampo eller tvål

Han har bukt med sin tvålkopp
Han heter Kurt
Och "gillar hårdrock"

Han ses glida runt i sin nya rullator
På enkelriktade gator
Och lyssna på Sator

Han ses föra in sin "Kloak Stimulator"
På en konservator
Som stoppar upp skator

Han ses glida runt i sin nya rullator
Med två feta flator
Som lyssnar på Sator

Han ses glida runt i sin nya rullator
Med en spermadonator
Som spelar i Sator

Man har aldrig sett hans like
Satan vilken rump-kvot
En dvärg från "Hossmo Dike"
Med platå-boot på sin klumpfot


Kommentarer
Postat av: Sanna

OBS bilden snodd från Sanna Marliden... punkt punkt punkt

2010-05-29 @ 01:43:22
URL: http://chatbalayeur.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0