Här igen

ja nu var det ett bra tag sedan jag uppdatera min cp-tråkiga blogg,så nu var det dags igen att skriva!

Så vad har man haft för sig då? Jobbat som vanligt,haft kul som vanligt och har haft tråkigt som vanligt!Har varit på några små spelningar här i lkpg,såg bland annat på Entombed!Jäklar vilken bra spelning det var,helt enkelt kalas:)

Syrran,LG,jag och någon flumm nisse med linser!Flummisen sa att jag hade en vacker hals och han ville dricka mitt blod,haha!Mitt svar - OK?Aja det var riktigt kul!

Förra helgen så var vi på Retards In Costumes,Prowess och Raubtier!Inte riktigt min smak av musik,men kul så in åt satan var det iaf......

Har även varit på lite halloween galaj,vilket var trevligt!Alla gick verkligen in för det med utklädnad:)

Folket trodde att jag var sångaren i Turbo Negro,en natzi-general och sångaren i Misfits!hahaha.Jag var väl allt då ;P

Mer roligheter kommer,ska även gå på Christmas,Bloody Christmas!Då spelar bland annat darlings band Maim,Morbus Chron,Tormented,Sorcery och At My Trial!Ja det kommer nog att bli fett nice!

Måste bara påminna folket om att nu är det verkligen blashyrkh!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skriv mer Acka!

2011-01-09 @ 10:23:46
URL: http://chatbalayeur.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0